вторник, 15 февруари 2011 г.

Има ли любофффффф?!?

   Нима е възможно да няма?! Понякога привидно изчезва в пристъп на ярост или безсилие... Понякога киселото зеле просто идва в повече и с острата си миризма притъпява всички усещания... Но има любов! Ще ми се по-често да я предизвикваме, да я измъкваме от февруарските си джобове навън и да я каляваме на студ! Ще ми се да знам, че пак ще играя на табла и ще те победя! Ще ми се да кажа с най-силния си глас „Къде си бе, кюмюр?” и никой да не ме разбере, а ти да избухнеш в най-очарователния и заразителен смях, който някога съм усещала с пръстите си. Иска ми се ежедневието все по-често да е нежедневие и да дишам теб всеки път, когато поема дълбоко въздух. Искам букет полски цветя, макар че отлично знаеш как ненавиждам да получавам цветя! Шизофрения или любов – има ли значение? Тези думи са синоними, когато става дума за теб! Опияняваща, отровна, всеотдайна, мъчителна, болезнена, с лек дъх на кисело зеле и последни капки Fendi... Любов и още как!



4 коментара:

  1. ...Защо ли си мисля, че това трябва да се напише на една валентинка... ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Лайквам! Браво, Мег! Моята не мирише на кисело зеле, нито Фенди, обаче някакси смятам всеки ИСТИНСКИ обичащ може да го пречупи през своята история и да усети себе си и любовта като такава в този прекрасен пост!

    ОтговорИзтриване
  3. Ето един отговор на въпроса http://benra.blog.bg/drugi/2011/02/14/niama-liuboooof.685909
    ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Има любоффф...
    и любофта е най-хубавото нещо...
    Нищо, че понякога си остава само мечта....

    ОтговорИзтриване